Flying Scotsman

     Locomotiva cu aburi Flying Scotsman  a fost construită în 1923 pentru Căile Ferate Londoneze și Nord-Estice (LNER) la Doncaster Works. Acesta a fost folosită pentru trenuri expres de lungă distanţă  de LNER și succesorii săi, Căile Ferate Britanice Estice și Regiunile Nord-Estice, în special pe serviciul Flying Scotsman de 10am de la Londra la Edinburgh, după care a fost numită.

Aceasta s-a remarcat prin stabilirea a două recorduri mondiale, pentru tracţiunea cu abur, devenind prima Locomotivă cu aburi care a atins oficial, pe 30 noiembrie 1934, viteza de 100 mph (160.9 km/h), apoi stabilind pe 8 august 1989 un record pentru cel mai lung drum fără oprire realizat de o locomotivă cu aburi, străbătând o distanţă de 422 mile (679 km).

A fost retrasă din serviciul regular în 1963, după ce a parcurs 2 076 000 mile (3 341 000 km).

Vă las să admiraţi câteva imagini cu locomotivele Flying Scotsman. Pentru mai multe, vizitaţi RailPictures.net.

A1 Class 4-6-2 Dick Turpin

Steam 4-6-2

Steam 4-6-0

Steam 4-6-2

Steam 4-6-2

Steam 4-6-2

Steam 4-6-2

Steam 4-6-2

Alte locomotive folosite la garnitura Flying Scotsman:

Steam 4-6-2

LNER A4 clasa 4-6-2 Bittern

Steam 4-6-2

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s